Oferta

       W ramach usług administracyjno-biurowych świadczymy następujące usługi:

  1. Sporządzanie dokumentów i pism firmowych.
  2. Sporządzanie na życzenie Klienta pism urzędowych, uchwał zarządu.
  3. Porządkowanie i segregowanie dokumentów.
  4. Przepisywanie, edycja i korekta dokumentów, wypełnianie wniosków.
  5. Kopiowanie, skanowanie i drukowanie dokumentów na życzenie Klienta.
  6. Przygotowywanie i opisywanie dokumentów do przekazania do biura rachunkowego.
  7. Współpraca z biurem rachunkowym w imieniu Klienta.
  8. Przekazywanie, w tym przewożenie dokumentacji do biura rachunkowego. 
  9. Przekazywanie dokumentacji do urzędów.
  10. Pozostałe usługi sekretarskie.
  11. Pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (Urząd Skarbowy, ZUS, Urząd Miasta).
  12. Wyszukiwanie informacji, danych teleadresowych instytucji i firm.
  13. Zakup i dostarczanie materiałów biurowych.
  14. Monitoring należności i zobowiązań Klienta.
  15. Pozyskiwanie ofert w zakresie leasingu, kredytów, kont bankowych, ubezpieczeń.
  16. Przygotowywanie dokumentów w różnych formatach.
  17. Korekta tekstów, research zadanych treści.
  18. Wsparcie administracyjne, w tym zdalne wykonywanie prac biurowych.

Kontakt

logo