Oferta

W ramach usług administracyjno-biurowych świadczymy następujące usługi:
- Sporządzanie dokumentów i pism firmowych.
- Sporządzanie na życzenie Klienta pism urzędowych, uchwał zarządu.
- Porządkowanie i segregowanie dokumentów.
- Przepisywanie, edycja i korekta dokumentów, wypełnianie wniosków.
- Kopiowanie, skanowanie i drukowanie dokumentów na życzenie Klienta.
- Przygotowywanie i opisywanie dokumentów do przekazania do biura rachunkowego.
- Współpraca z biurem rachunkowym w imieniu Klienta.
- Przekazywanie, w tym przewożenie dokumentacji do biura rachunkowego.
- Przekazywanie dokumentacji do urzędów.
- Pozostałe usługi sekretarskie.
- Pomoc w załatwianiu spraw urzędowych (Urząd Skarbowy, ZUS, Urząd Miasta).
- Wyszukiwanie informacji, danych teleadresowych instytucji i firm.
- Zakup i dostarczanie materiałów biurowych.
- Monitoring należności i zobowiązań Klienta.
- Pozyskiwanie ofert w zakresie leasingu, kredytów, kont bankowych, ubezpieczeń.
- Przygotowywanie dokumentów w różnych formatach.
- Korekta tekstów, research zadanych treści.
- Wsparcie administracyjne, w tym zdalne wykonywanie prac biurowych.